תנאי מכירה כלליים
מכירת מוצרים באתר www.giovanniraspini-shop.co.il ("המוצרים") כפופה לתנאי מכירה כלליים אלה ("תנאי המכירה"). המוצרים באתר giovanniraspini-shop.co.il נמכרים ישירות על ידי Tilion Studio LTD
1. היקף יישום והגדרות
1.1 למטרות תנאי מכירה אלה, יש להבין את התנאים הבאים כדלקמן:
– "מוכר": Tilion Studio LTD עם משרד רשום ב-שוהם 5 (רמת גן), אתר אינטרנט: www.giovanniraspini-shop.co.il , דוא"ל: customercare@giovanniraspini-shop.co.il .
– "צרכן" או "לקוח": האדם הטבעי הפועל למטרות שאינן קשורות לפעילות יזמית, מסחרית, מלאכת יד או מקצועית כלשהי.
– "הזמנה": ההזמנה ששלח הלקוח למוכר לרכישת המוצרים, לפי הנהלים המפורטים בסעיף 5 לתנאי מכירה אלה.
– "הסכם רכישה": כל הסכם רכישה שנכרת בין המוכר ללקוח לרכישת המוצרים, לפי הנהלים המפורטים בסעיף 5 לתנאי מכירה אלה.
– "אתר": www.giovanniraspini-shop.co.il
1.2 תנאי המכירה הכלליים חלים על כל הזמנות לרכישת מוצרים המוגשות למוכר, דרך האתר, על ידי צרכנים. הוראות אלה אינן חלות על הזמנות כלשהן לרכישת מוצרים שהוגשו למוכר, דרך האתר, על ידי נושאים שאינם כשירים כצרכנים, אשר יינתנו על ידי החקיקה החלה או על ידי תנאים ספציפיים, בכפוף למשא ומתן בין הצדדים. .
לפני ביצוע רכישה, הלקוח נדרש לקרוא בעיון את תנאי המכירה הכלליים הללו, אותם ניתן לאחסן ולשכפל באופן חופשי. תנאי המכירה הכלליים אינם מסדירים אספקת מוצרים או שירותים כלשהם באתר על ידי צדדים שלישיים ביחס למוכר, באמצעות קישורים, באנרים או קישורי היפרטקסט אחרים, אשר המוכר אינו אחראי להם.
2. תנאים לכריתת ההסכם
2.1 בכניסה לאתר יוכל הצרכן לצפות בקטלוג האלקטרוני ובהצעות המוכר.
לצורך ביצוע רכישת המוצרים, הצרכן יכול להירשם לאתר, לאשר את זהותו באמצעות הזנת נתונים אישיים ומתן שם משתמש (או User-ID) וסיסמה, אותם יאשר המוכר. לחילופין, הלקוח יכול לבצע רכישות במצב "אורח", מבלי להירשם לאתר, ולמסור, בכל מקרה, את כתובת הדואר האלקטרוני שלו ואת הנתונים הדרושים להשלמת המשלוח.
הלקוח מתחייב כי כל הנתונים שנמסרו למוכר לגבי זהותו או הקשורים למשלוח הינם נכונים ואמיתיים, תוך שהוא נוטל על עצמו את כל האחריות ומחזק את המוכר מכל תוצאה מזיקה. הלקוח נדרש לאחסן את נתוני הגישה שלו בשקידה מרבית, תוך שמירתם בסוד למשך כל משך הקשר עם המוכר. כל גישה של צדדים שלישיים תאפשר לאחרונים להוציא הזמנות קבועות ומחייבות באמצעות אמצעי התשלום השמורים באתר.
2.2 המוכר שומר לעצמו את הזכות לא לאשר הזמנות כלשהן מנבדקים שאינם כשירים כצרכנים או מאלה שאינם מצייתים למדיניות המסחרית שלו.
3. מחירים וערבויות
3.1 מחירי המוצרים מצוינים בכל גיליון מוצר ומוצגים באזור "עגלת קניות" בעת הגשת ההזמנה למוכר. יש להוסיף את עלויות המשלוח המוצגות בנפרד בסל הקניות. באתר מוצגים המחירים כולל מע"מ- ותשלומים מתקבלים – במטבע שקל ישראל (ש"ח).
3.2 המוכר שומר לעצמו את הזכות לשנות את מחירי המוצרים לפי שיקול דעתו וללא הודעה מוקדמת; המחירים החדשים לא יחולו על הזמנות שכבר הוגשו.
3.3 המוצרים באתר מכוסים על ידי הסימן המסחרי של ג'ובאני רספיני. המוכר אינו מוכר יד שנייה, פגומים או מוצרים באיכות נמוכה יותר מהסטנדרטים המסורתיים בשוק.
3.4 כל מוצר מוצג באתר באמצעות גיליון מוצרים ספציפי המסכם את מאפייניו המהותיים. כל שינוי במשקל או במראה חייב להיחשב כהבדלים פיזיולוגיים עקב האומנות של הייצור (והערבות לכך), ולא כפגמים. כל סתירה בין התמונות והצבעים של המוצרים המיוצגים באתר לבין המוצרים בפועל עשויה להיות תלויה בדפדפן האינטרנט ובצג המשמשים.
4. תשלום
הלקוח יכול לשלם את מחיר המוצרים באמצעות כרטיס אשראי או PayPal. התשלום באמצעות כרטיס אשראי או כרטיס חיוב מראש (כרטיסים מקובלים: ויזה, מאסטרקארד ו-) מתבצע באמצעות פלטפורמת Tranzilla Ltd, המבטיחה אבטחה, סודיות ונכונות עסקאות מירבית. המוכר ימשיך במשיכה של הסכום (חשבונאי) עם הגשת ההזמנה.
5. כריתת הסכם הרכישה
5.1 כריתת הסכם הרכישה תהיה כפופה לביצוע תקין על ידי הלקוח של הליך הגשת ההזמנה הניתן באתר.
5.2 על הלקוח להשלים את ההזמנה בפורמט אלקטרוני ולשדרה למוכר באופן אלקטרוני, בהתאם להנחיות באתר.
5.3 קבלת הצעות ההזמנה של הלקוח אינה מחייבת את המוכר לקבל אותן: להודעת קבלת ההזמנה ("קבלת ההזמנה") יש ערך מסכם בלבד. לדוגמה, המוכר רשאי לסרב להצעות ההזמנה של הלקוח אם הן כוללות משלוח של המוצרים למדינות שאינן נכללות בין אלו המפורטות במפורש בסעיף המשלוח של אזור שירות הלקוחות, עקב נתונים חלקיים, או עקב חוסר זמינות של המוצרים שהוזמנו. אם המוצרים באתר אינם זמינים עוד או במכירה במועד ביצוע ההזמנה, על המוכר למסור נסיבות אלו לאלתר ללקוח. במקרה זה, על המוכר להחזיר לאלתר את הסכום ששולם על ידי הלקוח.
5.4 במקרה שהמוכר יסרב להצעת ההזמנה של הלקוח, לא יוכל האחרון לקדם כל זכות או תביעה מכל סיבה שהיא כלפי המוכר.
6. משלוח
6.1 דרכי המשלוח והאספקה הספציפיות של המוצרים מוצגות באזור המשלוחים באתר, שציונו מהווה חלק בלתי נפרד ומהותי מתנאי מכירה כלליים אלה. לפיכך, הלקוח נחשב כמודע ומקבל זאת בעת ביצוע ההזמנה.
6.2 המוכר מספק את המוצרים ללקוח באמצעות שליחים אקספרס נבחרים. זמן ההובלה בפועל תלוי באזור הגיאוגרפי של יעד ההזמנה ולכן עשוי לעבור שינויים בהתאם לכך. הזמנים המצוינים באזור המשלוח הינם מעידים בלבד ומתחילים מתאריך ההזמנה. במועד המשלוח יקבל הלקוח מייל "אישור משלוח" מסוכן המשלוח האחראי על המשלוח.
6.3 עלויות ההובלה מוטלים במלואם על הלקוח – למעט הזמנות עם משלוח חינם. העלויות ושאר החיובים העשויים להיות קשורים להובלה ו/או משלוח של המוצרים מחושבים ומפורטים בהזמנה ובקבלת ההזמנה היחסית. ניתן לעיין בסכום הספציפי של החיובים הקשורים לאספקת המוצרים בסעיף משלוחים.
6.4 לצורך אספקת המוצרים נדרש הלקוח או נציגו להיות נוכח בכתובת היעד המצוינת בהזמנה. עם קבלת המוצרים בכתובת המצוינת בהזמנה, על הלקוח לבדוק:
1) שמספר החבילות שנמסרו תואם את המצוין בתעודת המטען הנלווית לסחורה;
2) שהאריזה שלמה, לא פגומה, רטובה או שונתה בדרך אחרת, לרבות חומרי האיטום.
6.5 כל פגיעה באריזה ו/או במוצר, או אם מספר המוצרים אינו תואם את הרשום במסמכי ההובלה, יש לדווח מיידית בכתב בהודעת הוכחת מסירה של השליח ("קבלה בהזמנות"). לפיכך, על הלקוח לוודא את התכתבות הכמותית והאיכותית של המוצרים עם המצוין במסמך ההובלה יחד עם השליח שמסר את החבילה.
6.6 לאחר חתימת מסמך השליח, ולמעט במקרה של קבלה עם הזמנות, לא יוכל הלקוח להביע כל התנגדות למאפיינים החיצוניים של החבילה.
7. זכות ביטול הזמנה
7.1 ללקוח יש זכות לחזור בו מהסכם הרכישה, ללא ציון הסיבה, באמצעות החזרת המוצרים. המוכר מודיע ללקוח על הדברים הבאים:
– הלקוח יכול לממש את זכות ביטול הזמנה שלו לא יאוחר מ-14 ימים מיום קבלת המוצרים שהוזמנו. יש למסור את המוצרים לשליח תוך 14 (ארבעה עשר) יום מהמועד בו הודיע הלקוח על החלטתו לחזור בו מההסכם.
7.2 במקרה של רכישה של סחורה הנעשית לפי מידה או בהתאמה אישית, זכות המשיכה אינה נכללת בכל מקרה.
7.3 זכות ביטול הזמנה מובנת למימוש נכון על ידי ביצוע השיטות והתנאים המצוינים במאמר זה (וההפניות הכלולות בו) ואם גם התנאים הבאים מכובדים במלואם:
1) ההודעה על רצונם להחזיר את המוצר חייבת להיות מלאה ולשלוח למוכר תוך 14 ימים מיום קבלתו או בתוך המועד השונה המצוין באזור ההחזרות באתר;
2) אסור שהמוצרים שונו במאפיינים המהותיים והאיכותיים שלהם, לא נעשה בהם שימוש, נשחק, נשטף או ניזוק;
3) יש להחזיר את המוצרים באריזתם המקורית או באריזה מתאימה.
4) יש למסור את המוצרים לסוכן המשלוח תוך 14 יום ממועד ההודעה על המשיכה.
הלקוח מתחייב לשמור ולשמר את המוצרים שהתקבלו ועבורם בכוונתו לממש את זכות המשיכה בזהירות ובקפדנות מירבית, תוך שמירתם שלמים יחד עם האריזה הפנימית והחיצונית המקורית.
7.4 עלויות וסיכוני ההובלה עבור ההחזרה מוטלות על המוכר.
7.5 במידה והלקוח יחליט להשתמש בשליח שונה מזה שציין המוכר, יהיה עליו לשאת בעלויות החזרת המוצרים שנרכשו. במקרה זה, המוכר לא יקבל משלוחים קדימה, אשר יוחזרו ללקוח – אשר ישא בעלויות. יתרה מכך, כל אחריות במקרה של אובדן או נזק של המוצרים במהלך ההובלה תישאר באחריותו הבלעדית של הלקוח. גם כאן, עלויות וסיכוני ההובלה עבור ההחזרה מוטלים במלואם על הלקוח.
7.6 לאחר שהמוכר קיבל את המוצרים בהתאם לאמור לעיל – או כאשר הלקוח הוכיח כי החזיר את הסחורה – לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות, ימשיך המוכר להחזיר ללקוח את המחיר ששולם עבור המוצרים. סכום ההחזר יועבר ללקוח לאחר ניכוי דמי משלוח ודמי ביטול בגובה של 5% מערך העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם, בכפוף להוראות החוק בזמן הקצר ביותר. אם מקבל המוצרים המצוינים בטופס ההזמנה אינו תואם את מי שביצע את תשלום הסכומים המגיעים עבור רכישתם, החזר הסכומים יתבצע לטובת מי שביצע את התשלום.
במקרה של החזרת מוצרים שאינם שלמים, פגומים או חסרים אביזרים או אביזרים מקוריים, יקוזז ירידת ערך המוצרים מסכום ההחזר המגיע; לחילופין, הלקוח רשאי לקבל מחדש את המוצרים, על חשבונו, במצב שבו הם הוחזרו למוכר.
7.7 אם לא כובדו תנאי מימוש זכות הביטול, הלקוח לא יהיה זכאי להחזר, וכל החזרה של המוצרים תהיה על חשבונו. במקרה זה, הלקוח רשאי לקבל מחדש את המוצרים במצב שבו הוחזרו למוכר, על חשבונו. אחרת, המוכר זכאי לשמור את המוצרים בנוסף לסכום שכבר שולם עבור רכישתם.
8. אחריות למוצר
8.1 במקרה של פגמים לכאורה או חוסר התאמה של המוצרים הנמכרים על ידי המוכר, על הלקוח ליצור קשר מיידי עם הסיוע המקוון בכתובת הדוא"ל הבאה : customercare@giovanniraspini-shop.co.il . לחילופין, הלקוח רשאי לבחור לממש את ביטול הזמנה שלו על ידי החזרת המוצרים ללא תשלום. מכירת המוצרים מכוסה על ידי אמצעי ההגנה המשפטיים. הלקוח זכאי להביא את הסחורה להתאמה, ללא תשלום, על ידי תיקון או החלפה או, במקרה שתרופות אלו נכשלות, להוזלה נאותה במחיר או סיום הסכם הרכישה.
הלקוח מאבד את הזכויות הללו אם לא יודיע למוכר על חוסר ההתאמה תוך חודשיים (חודשיים) מהמועד בו זיהה הלקוח את חוסר ההתאמה. פעולות שנועדו לטעון את חוסר ההתאמה שלא הוסתר בכוונה על ידי המוכר יפקעו, בכל מקרה, לאחר 26 (עשרים ושישה) חודשים מיום מסירת הסחורה.
9. תקשורת
9.1 כל תקשורת הנוגעת לתנאי מכירה אלה ולהסכמי הרכישה הפרטניים תיעשה על ידי המוכר בפורמט אלקטרוני באמצעות דואר אלקטרוני ובאמצעות שירות אינטרנט, תוך הכרה בתוקפו המלא של הלקוח. המוכר ינהל את היומנים הטכניים למעקב אחר פעולות, לרבות משלוחים.
10. הדין החל ומקום השיפוט
10.1 תנאי מכירה אלה, הזמנות, אישורי הזמנות והסכמי רכישה כפופים לחוק הישראלי..
11. שינויים ועדכונים
המוכר שומר לעצמו את הזכות לשנות את תנאי המכירה הכלליים, גם בהתחשב בכל שינוי רגולטורי. תנאי המכירה הכלליים החדשים ייכנסו לתוקף ממועד פרסומם באתר.
12. מידע נוסף
מידע נוסף לגבי הזמנות, משלוחים, תשלומים, החזרות, החזרים כספיים וניהול חשבונות ניתן לעיין באזור שירות לקוחות באתר, שתוכנו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי מכירה אלה.
לאחר מילוי טופס צור קשר באתר, צוות שירות הלקוחות יספק כל מידע נוסף.